2017. augusztus 27., vasárnap

Parasyte


Elsőre egy béna, sablonos és egyben unalmas animének gondoltam eme művet.Ám az első rész után teljesen beleszerettem. Az a 20 perc után folytatást akartam.Kis kihagyásokkal de ma befejeztem.Nagyon élveztem bár bevallom volt pár pillanat amikor jól belerugtam volna a főszereplőbe, hogy: Héj idefigyelj én épp élvezni próbálnám az animét szóval elég a rinyálásból és szedd össze magad!2014-2015-ös mű révén igen frissnek számít legalább is az én szemszögemből.Hogy ha pár szóval jellemeznem kéne akkor szerintem ezeket mondanám: Izgalmas, Érzelem dús, Véres.
Plusszba hozzá fűzném. Eme csodás dolgot is bemutatja: Miért is legyen alváskor mindig valami a füledben? Végül is sohasem tudhatod mi mászik be rajta!

Történetünk főszerplője Izumi Shinichi.Egy teljesen átlagos közép iskolai diák.Ez egy napon viszont megválltozik.Az éjszaka közepén egy parazita próbálja felfalni az agyát ám ebben megakadájozza a  fiú fülében lévő fülhallgató.Sikertelen próbálkozása után Shinichi észre veszi és elkezd felé csapkodni tárgyakkal.Végső ötlet hijján a karjába fúródik és onnan kezd felfelé menni.Ám főszereplőnk nagyon ügyesen ezt nem  hagyja és fülhallgatója zsinórjával elszorítja a furcs "kígyó" szerű lény útját.Reggel beszédre ébred.Nem is kis meglepetés fogadja amikor meglátja azt a lényt a jobb karja helyén.Hogyna került oda? És egyálltalán mi is az? Sok kérdés merül fel benne amiket ki is mond.Többé kevésbé meg is kapja válaszait majd a parazitával egy idő után sikerül egyezségre jutniuk.Élete innentől kicsit sem nevezhető normálisnak.Információkért felkutatnak parazitákat ám amint azok rájönnek, hogy a parazita elbukott megpróbálják őket megölni.Az iskola is harc térré válik jó pár alkalommal ami kicsit sem kellemes emlékeket ad főhősünknek.Az élősködők mindenhol jelen vannak.Az iskolában, a politikában,  a hétköznapi életben. Némelyik kerüli a feltűnést és próbál együtt élni az emberekkel míg mások csak táplálék forrásként tekintenek rájuk.Hogy ennek mi lesz a vége? Káosz.Teljes káosz.Ám melyik faj győzedelmeskedik? Mi célből teremtették őket? Honnan jöttek? Miért pont a "saját fajukat" pusztítják?Ezekre választ kapunk.Nem lövöm le eme kérdéseknek a kimenetelét.

Egyéb tudnivalóként.Az anime 24 rész terjedelmű.Az opening nagyon jó, a zenéjét imádom.Bar még az anime megnézése elött is ismertem az eredeti verziót.A nyitalása fergeteges.A lezárás egészen hm..jó? Nem inkább olyan nosztalgikus.Megtudjuk Shinichi végül, hogy elmélkedik erről az egészről.Mi miért is van.Miért is hasonlít a "két faj" ennyire.Sok mindent lehetne még mondani.Spoilert nem akarok pedig annyit tudnék áradozni még eme csodás animéről.Tökéletesen lezárt a történet.Folytatni is lehetne még simán.Bár ritkaság, de abban reménykedem elvetik ezt az ötletet.Valahogy olyan csalódott lennék ha ez a lezárás után még folytatnák.Az anime főszereplője a közepén valami hihetetlenül badassra sikerült amit én mindig méltányolok ám komolyan annyi csajnak bejött már...Mondjuk miután menő lett érthető de elötte ? Ki tudja furcsa  a csajok ízlése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése